Garantie

Roosterbevochtiging.nl levert de beste kwaliteit materialen en constant scherpe prijzen. Toch kan het helaas voorkomen dat er een artikel tussen zit dat niet perfect is of dat kapot gaat nadat dit in gebruik is genomen.

Buiten de zichttermijn

Heb je ons systeem in gebruik en gaat een bepaald onderdeel na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de algemene voorwaarden en houden er rekening mee of het een gegronde klacht is. Fabrikanten geven doorgaans 2 jaar fabrieksgarantie op hun producten. Wij helpen je graag het af te handelen met de fabrikant.

Na de (fabrieks)garantietermijn

Zodra je een artikelklacht bij ons meldt, bekijken wij of er garantie van toepassing is en wat een passende oplossing voor het probleem is. Maar ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kun je met een gegronde klacht bij ons terecht. We zorgen in goed overleg voor een passende oplossing. Indien het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren wij je hier vooraf over.

Gegronde klacht

De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet of door nalatigheid
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
  • Kalk, ijzer en/of mangaan in het water